Opel are planuri mari: Cum vrea să lupte cu numele grele ale industriei auto
Opel vrea să îți dezvolte gama de mașini electrice și implicit să lupte cu producătorii auto chinezi și europeni.
Opel se va alătura altor producători auto europeni în lansarea de vehicule electrice mici la prețuri accesibile pentru a contracara concurența producătorilor auto chinezi.
Marca Stellantis Opel intenționează să vândă un vehicul complet electric la un preț de aproximativ 25.000 de euro fără stimulente din jurul anului 2026.
„Cu platformele pur electrice de la Stellantis, vom putea oferi prețuri care ne vor permite să atingem un public mult mai larg”, a declarat Florian Huettl, CEO-ul Opel/Vauxhall, luni, la Salonul auto IAA Mobility din München.
Cu toate acestea, Huettl nu a oferit niciun detaliu despre mașină.
Este probabil să fie un model surorat cu versiunea electrică cu baterie a Citroenului, de sub 25.000 de euro, a hatchback-ului mic C3 numit e-C3, care urmează să fie lansată anul viitor.
Opel are obiective agresive
Producătorii de automobile europeni, inclusiv Volkswagen cu ID2 și Renault cu Renault 5, se pregătesc să lanseze vehicule electrice mici la prețuri accesibile pentru a concura cu modelele chinezești de la mărci precum MG.
Opel și-a stabilit un obiectiv agresiv de a vinde numai vehicule complet electrice până în 2028.
Mai mult, CEO-ul Opel a spus că toate modelele mărcii germane vor fi disponibile cu o versiune electrică cu baterie în 2024, iar toate modelele Opel nou introduse vor fi lansate ca vehicule complet electrice cu baterie abia din 2025.
Opel a prezentat două noi mașini complet electrice la spectacol: Astra Sports Tourer Electric break și o mașină mică Corsa Electric cu lifting facial.
În altă ordine de idei, brandul a prezentat, de asemenea, conceptul de mașină electrică Experimental, care previzualizează viitoarea direcție de design și tehnologie a mărcii.
O versiune de producție ar putea reînvia numele mărcii Manta, folosit pe un coupé sport Opel construit din 1970 până în 1988.